آتیه پرداز طراحی سایت و رقابت آن با طراحی سایت راشن



آتیه پرداز طراحی سایت از قدیمی ترین شرکت های فعالدر زمینه طراحی و پشتیبانی وب سایت ها می باشد اما بعد از آن شرکت هایی با تخصص بالا شروع به فعالیت نمودند که وی را وادار به رقابت برای حفظ بقا در دنیای کسب و کار کردند. یکی از بهترین رقبا شرکت طراحی سایت راشن می باشد.
آتیه پرداز طراحی سایت در حال رقابت با شرکت طراحی سایت راشن نیست چون ماهیت فعالیت در این دو شرکت متفاوت می باشد. اما هر دو شرکت در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی آن سطحی بسیار عالی فعال هستند.
آتیه پرداز طراحی سایت در مقایسه با شرکت طراحی سایت راشن در سالهای اخیر در زمینه طراحی سایت افت قابل توجهی داشت. زیرا راشن تمرکز خود را بر طراحی و پشتیبانی و بهینه سازی سایت قرار داده است و با قدرت پیش می رود اما آتیه پرداز علاوه بر طراحی به خدمات جانبی زیادی پرداخته است.
آتیه پرداز طراحی سایت با ارائه خدماتی همچون طراحی و پشتیبانی نرم افزارهای مالی و بازرگانی کسب سود خود را افزایش داد اما متاسفانه تمرکز خود را در زمینه طراحی سایت از دست داد و شرکت طراحی سایت راشن از وی سبقت گرفت.
آتیه پرداز طراحی سایت بعد از کسب شهرت تصمیم گرفت برای وفادار نمودن مشتریان به ارائه خدمات دیگری همچون شبکه و پشتیبانی از آن و فروش تجهیزات مورد نیاز به شرکت ها و ارگان ها بپردازد. این در حالی است که شرکت طراحی سایت راشن  با تمام قوا تصمیم گرفت تخصص خود را در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت افزایش دهد.
آتیه پرداز طراحی سایت روزانه به واسطه جست و جو برای خرید تجهیزات، گرفتن مشاوره، پشتیبانی و امور شبکه، طراحی سایت بارها مورد بازدید قرار می گیرد و این امر سبب کاهش رتبه سایت وی در موتورهای جست و جو و شهرت آن می شود. در مقابل شرکت طراحی سایت راشن روزانه به واسطه تخصصش در طراحی سایت و مشاوره و پشتیبانی مورد جست و جو قرار میگیرد و شناخته می شود.
آتیه پرداز طراحی سایت شرکتی چند منظوره برای برطرف کردن نیاز سخت افزاری و نرم افزاری اشخاص و شرکت ها می باشد در واقع وی برای افزایش سود خود اقدام به فروش کالا نموده است. در حالی که شرکت طراحی سایت راشن تنها به واسطه طراحی سایت و بهینه سازی بسیار عالی و رضایت مشتریانش به بهترین مقام و سود مالی دست یافت.
آتیه پرداز طراحی سایت و شرکت طراحی سایت راشن هر دو تلاش خود را بر این مبنا قرار داده اند که علاوه بر زیبایی و خلاقانه بودن طراحی، کارایی آن را افزایش دهند. در واقع شرکت طراحی سایت راشن به شدت معتقد است سایتی که برای مخاطب و مشتری دشوار و بدون کاربرد باشد با نبود آن هیچ تفاوتی ندارد.
آتیه پرداز طراحی سایت و شرکت طراحی سایت راشن هر دو تلاش خود را به کار بسته اند تا صاحبین وب سایت هایی که طراحی می کنند شناخته شوند. راشن تاکید میکند سایت هایی که در اینترنت دیده نمی شوند هیچ سودی برای کاربران اینترنتی و حتی صاحب سایت نخواهد داشت از این تنها طراحی یک سایت ملاک موفقیت کسب و کار نیست.
آتیه پرداز طراحی سایت و شرکت طراحی سایت راشن موفقیت خود را مدیون رعایت قوانین جهانی موتورهای جست و جو هستند. هر دو شرکت به خوبی می دانند برای رضایت مشتریان و خدمت به کاربران بهتر است خود را بروزسانی نمایند و از قوانین جدید آگاه باشند تا بتوانند دامنه سود خود و مشتریانشان را افزایش دهند.

نظرات