شرکت طراحی سایت و هر آنچه باید بدانید ؟!




شرکت طراحی سایت و تخصص آن در طراحی مالتی مدیا وب سایت های اختصاصی، فروشگاهی، گردشگری، تجاری، شرط بندی و غیره از برجسته ترین توانایی های یک طراح توانا برای تاثیر گذاری بیشتر بر روی مخاطبین هدف می باشد. هرچند این تنها آیتم موفقیت یک سایت موفق نیست. مالتی مدیا استفاده همزمان از چندین رسانه بر حواس انسان می باشد. متن، صوت، ویدئو، بازی، امکان ارتباط دو سویه از جمله زیر مجموعه های مالتی مدیا می باشد. شرکت طراحی سایت راشن از جمله شرکتهای متخصص در زمینه مالتی مدیا می باشد.
بهینه سازی یا سئو
شرکت طراحی سایت علاوه بر ارائه خدمات در زمینه طراحی زیبا و خلاق باید نسبت به رعایت اصولی برای دیده شدن سایت نیز آگاه باشد. امروزه هر شخص و فروشگاهی دارای سایت می باشد اما چه کسی در دید عموم قرار خواهد گرفت ؟ آیا هدفی غیر از ارائه خدمات و کالا خود به افراد دارید؟ خیالتان راحت تنها کلاهبرداران اینترنتی علاقه ای به قرار گرفتن در دید عموم ندارند. شرکت طراحی سایت راشن با بروز رسانی اطلاعات خود از خط مشی موتورهای جست و جو برای دیده شدن هرچه بیشتر وب سایت ها، استفاده میکند. این امر موجب شده بازدهی سایت مشتریان این شرکت به صورت جهشی با سرعت بالا در مدت زمانی کوتاه افزایش یابد.
خلاقیت
شرکت طراحی سایت  و اصرار برای الگو گیری وی از سایر وب سایت ها به سرعت او را با ضربه مهلکی مواجه خواهد کرد و آن عدم اعتماد صاحبین سایت به مهارت و تخصص اوست. خلاقیت به همراه آگاهی از وضعیت بازار، رقیبان، مخاطبین کسب و کار و اطلاعات جانبی در تصمیم گیری برای ظاهر و امکانات سایت بسیار دخیل هستند و نمیتوان با الگو برداری از سایت های دیگر نسخه یک کسب و کار جدید را پیچید. سایتی که تنها ظاهری خلاق و زیبا بدون توجه به آیتم های موثر بازار کارش داشته باشد به زودی با افت شدید و عدم استقبال روبرو خواهد شد.
نسخه موبایلی
شرکت طراحی سایت راشن با تخصص در طراحی سایت هایی با رتبه بالا برای دیده شدن در کل دنیا پیشنهاد می دهد از نسخه موبایلی سایت نیز استفاده کنید. در حال حاضر گوشی ها و تبلت ها پیشتاز سخت افزار برای استفاده از اینترنت و نرم افزارها می باشند. کمتر شخصی برای جست و جوی نیاز روزانه به کافی نت مراجعه می کند و ترجیح میدهد از گوشی همراش برای اینکار استفاده کند. برنده این جست و جو موبایلی سایت هایی هستند که مجهز به نسخه موبایلی می باشند. شاید باورش سخت باشد اما امروزه حتی اغلب کارمندانی که پشت کامپیوتر نشسته اند ترجیح میدهند سرچ های خود را از طریق گوشی شخصی انجام دهند.
اپلیکیشن های افلاین و آنلاین
شرکت طراحی سایت راشن برای افزایش بازدهی سایت هایی که تمام قوانین برای دیده شدن را رعایت کرده اند و حالا با داشتن سود خوب در صدد جذب مشتری بیشتر هستند، توصیه میکند : از اپلیکیشن اختصاصی کسب و کارشان در سایت خود استفاده کنند. سایت های بزرگ و پر مخاطبی همچون دیوار، شیپور، اسنپ و... آنقدر پر مراجعه هستند که مخاطب ترجیح میدهد آن را به صورت پنجره ای ذخیره کند. با افازایش خدمات مخاطبین اینترنتی تنبل تر از قبل شده اند و حوصله جست و جو های مکرر را ندارند پس طراحی اپلیکیشن گزینه بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد.
بازی های آنلاین و آفلاین
شرکت طراحی سایت راشن برای جذابیت بیشتر وب سایت های حرفه ای و رو به پیشرفت توصیه میکند از بازی های جانبی جذاب در سایتشان غافل نشوند. این بازی می تواند متناسب با کسب و کار شما طراحی شود و سود جانبی زیادی به همراه داشته باشند. افراد زیادی برای اجتناب از گشت و گذار در شبکه های اجتماعی ترجیح میدهند وقت مازاد خود را به بازی های فکری یا مهیج اینترتی یا آفلاین اختصاص دهند.
تشویق مخاطب برای جذب اطلاعات
شرکت طراحی سایت راشن همچنین برای موفقیت در امر وفادار نمودن مخاطبین وب سایت پیشنهاد می دهد : از فیلدها و رسانه های تشویقی و جذاب در سایت غافل نشوید. این فیلدها و گزینه های تشویقی مخاطب را راغب میکند برای دریافت جایزه یا تخفیف یا بازی و اطلاعات و... اطلاعاتی را تسلیم شما نماید. داشتن اطلاعات مخاطبین برای شناسایی جامعه هدف، بازار، سورپرایز کردن آنها از الزامات یک سایت موفق است.
پشتیبانی
شرکت طراحی سایت موفق شرکتی است که بتواند علاوه بر ارائه خدمات ذکر شده پشتیبانی های لازم راجع به سخت افزار و نرم افزار ، مشکلات احتمالی را تا حد امکان ارائه دهد. تصور داشتن سایتی با مشکلات متعدد بدون وجود راهنمایی آگاه کمی کلافه کننده می باشد و بزودی صاحب کسب و کار با سرخوردگی آن را رها خواهد کرد. پشتیبانی دلسوزانه را از شرکت طراحی سایت راشن بخواهید.
ادورز ( باج به گوگل یا هزینه تبلیغات)
شرکت طراحی سایت  موفق و حرفه ای به خوبی می داند راههایی موقتی برای مطرح شدن و دیده شدن سایت هایی با رتبه پایین وجود دارد. اگر در زمره افرادی هستید که به تبلیغات موقت و پر بازده اعتقاد دارید می توانید از خدمات ادورز گوگل استفاده کنید و با هزینه دادن به این شرکت نام سایت خود را در اولین سطر جست و جو قرار دهید تا بیشتر از قبل به چشم بیایید.
شرکت طراحی سایت راشن با بیش ار 15 سال سابقه و شماره 02128422019 در امر طراحی و پشتیبانی و بهینه سازی وب سایت در شعبه تهران و مشهد آماده خدمات دهی و مشاوره در زمینه کسب و کار اینترنتی شماست.

نظرات